Re: [vista] Odzyskiwanie visty kontra synowie kozy i Szatana

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 06 Dec 2007 - 19:55:50 MET

Saiko Kila log:
[...]
> No ja jestem za małą próbką coby statystykę robić, ale przypuszczam że
> większość tych uszkodzeń na których robioną taką to jakieś proste sprawy
> które da się naprawić łatwiej :)

1. IMHO nie ma takiej potrzeby. Vista jest tym full spy (standard :-)
2. Większość tych napraw może da(łoby) się łatwiej ino trzeba (po)znać
dobrze albo b. dobrze Vistę ... i nie gmerać tam i tu gdzie nie potrzeba
:---D
3. SR (z moich doświadczeń) świetnie wyręczał mnie w
dotychczasowych/spotkanych naprawach, w odróżnieniu od XP co ośmielam
zaliczyć V na + ...!;-)

Użytkownik Windowsa myli się 3 razy:
1: Jak się żeni.
2: Instalując Windowsa