Re: vista - pytanie do fachowców

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 09 Dec 2007 - 17:25:08 MET

> Idź sobie na advocacy ze swoimi mądrościami, OK? Ta grupa nie służy do
> wylewania prywatnych żalów. Nikt Cię nie zmuszał do kupowania Visty.

wiekszej bzdury nigdy nie slyszalem - Microsoft zrobil furrore dzieki
uzytkownikom - takim jak JA - bez nas bylby kupka informatykow
klikajacych sobie w klawiatury. Jakby w kategorii systemow komp.
panowala niezaleznosc jak np. w kategorii samochodow, Ms mialby
tyle rynku co Ford w samochodach czyli 2-5% i wtedy twoje
racje mialy by sens, kazdy moglby sobie wybierac system jaki chce

Zomo