Re: vista - pytanie do fachowców

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 09 Dec 2007 - 14:10:25 MET

Dnia Sun, 9 Dec 2007 13:59:57 +0100, M.M. napisał(a):

> Witam,
>
> Mam pytanie - po modyfikacji hardware chciałbym przeskoczyć na VISTE.
> Zamierzam ją kupić ale jest jeden problem - odrzuca mnie to, że ta VISTA co
> chwila prosi o potwierdzenie po 2-3 razy każdej, nawet najprostszej
> czynności.

To nieprawda. Pytania dotyczą wyłącznie funkcji wpływających na
działanie całego systemu. Logicznym jest, że prawo do zmiany takich
funkcji ma wyłącznie jego administrator.

> Czy to da się jakoś wyłączyć? Może jest jakaś funkcja żeby
> wyłączyć ten "tutorial mode" ? :)

Hint: UAC. Z tym że wyłączenie tego mechanizmu wiąże się z wieloma
przykrymi niespodziankami w przyszłości. Dlatego zamiast wyłączać,
lepiej zmienić sposób obsługi zapytań na zwykłe potwierdzanie, żeby nie
wpisywać za każdym razem hasła administratora.

> Druga sprawa jest taka - czy jest duża różnica między vista basic a tą
> drugą, lepszą wersją z wyższej półki ? Podobno w basic nie ma sterowników
> czy to prawda?

Nieprawda.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]