vista - exploracja komputera

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 09 Dec 2007 - 14:45:14 MET

zawsze myslalem ze XP-wy explorer to kicha ale to co prezentuje
soba explorer visty to juz totalne g... - musze sie naklikac 3x wiecej
zeby znajesc odpowiednie miejsce na dysku - kiedy chce zapisac
jakis plik to juz kompletnie zgroza - za to mam ikonke "Burn" na kazda
okazje - ludziom w microsoft koka "wypalila" chyba mozgi do konca...
No i po co mi kilkanascie domyslnych folderow w stylu "Recent Places"
"Bluetooth software" "NetHood" "Saved Games" "Templates" "SendTo"
"Documents" "Music" "Pictures" skoro i tak chce zapisac dane w folderach
na dysku a nie jakis wirtualnych bytach stworzonych przez opetanych
informatykow w USA ???

Zomo

PS - w zwiazku z tym ze coponiektorzy na grupie probuja wychwalac viste
a w przypadku gdy komus sie to nie podoba zadaja od_reki mocnych
kontrargumentow, bede od czasu do czasu pisal co mi sie nie podoba -
przy okazji kolejnej dyskusji bedzie trzeba tylko przejrzec archiwum