vista - pytanie do fachowców

Autor: M.M. <maciek8791_at_vp.pl>
Data: Sun 09 Dec 2007 - 13:59:57 MET

Witam,

Mam pytanie - po modyfikacji hardware chciałbym przeskoczyć na VISTE.
Zamierzam ją kupić ale jest jeden problem - odrzuca mnie to, że ta VISTA co
chwila prosi o potwierdzenie po 2-3 razy każdej, nawet najprostszej
czynności. Czy to da się jakoś wyłączyć? Może jest jakaś funkcja żeby
wyłączyć ten "tutorial mode" ? :)

Druga sprawa jest taka - czy jest duża różnica między vista basic a tą
drugą, lepszą wersją z wyższej półki ? Podobno w basic nie ma sterowników
czy to prawda?

pozdrawiam

Maciek