Re: [vista] Odzyskiwanie visty kontra synowie kozy i Szatana

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 06 Dec 2007 - 07:45:09 MET

Proces Michal Biek <mb@2.pl.invalid> zwrócił błąd:

> SRY samurajów ...!;-)
> Recovery Console (znana w PL jako KO) z XP została _zastąpiona_ w np.VistaU
> przez SR - Startup Repair. SR uruchamianmoże być z DVD albo ze specjalnego
> menu pre-instalowanego przez producenta danego sprzętu.
> Statystyczna skuteczność działania/*automatycznej* naprawy systemu szacowana
> jest na 80% znanych przypadków czyli IMHO całkiem nieźle :-)

No ja jestem za małą próbką coby statystykę robić, ale przypuszczam że
większość tych uszkodzeń na których robioną taką to jakieś proste sprawy
które da się naprawić łatwiej :)

> BTW compmgmt.msc nie działa?

Nie, bo żadne *.msc nie działają (pyta mnie jakim programem otworzyć msc
a i tak nie mogę wskazać nic poza notatnikiem).

Generalnie komendy działają mi tu jeśli się je odpala w katalogu w
którym są ich exeki.

No ale z sc mogę sobie poodpalać usługi, potem poddodawać ścieżki i
pewnie za pół dnia odpaliłbym te msc, spoko ;)

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8