Re: [vista] Odzyskiwanie visty kontra synowie kozy i Szatana

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 06 Dec 2007 - 07:55:44 MET

Dnia Thu, 6 Dec 2007 01:45:09 -0500, Saiko Kila napisał(a):

> Proces Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> zwrócił błąd:
> Przy okazji - czy najlepszym sposobem na zrobienie tego może być backup
> na zewnętrzny twardy dysk USB backupem Visty, potem z instalki
> przywrócenie systemu z backupu na nowy dysk, czy trzeba coś kombinować?
> Chciałem użyć zwykłego klonowania bootitng, ale on mi się wiesza w
> trybie USB 2.0 (1), dlatego użyję go potem tylko do poprzestawiania i
> przygotowania partycji na drugą Vistę. Nie wiem jednak czy nie
> spodziewać się jakichś cudów...

Viściany backup nie kompresuje obrazu, tak więc nie ma sensu się tym
bawić. Proponuję ściągnąć Drive Snapshota
http://www.drivesnapshot.de/en/home.htm (działa w środowisku recovery) i
nim zrobić obraz partycji. BootIt też powinien zagadać, może ściągnij
nowszą wersję, ostatnio były w nim jakieś poprawki wprowadzone co do
obsługi USB właśnie. Poza tym masz jeszcze do dyspozycji darmowy
programik CopyWipe, nim też możesz klonować partycje. No i - ostatnio
właścicielom dysków Seagate/Maxtor dodają darmowego Acronis TrueImage do
programu Seagate Seatools. Jest całkiem niezły.

> 1) parę dni temu robiłem backup visty przez USB 1.1 - trwało to dobę i
> kilka minut

LOL!

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]