Klopoty z Dscalerem

Autor: Adam Nastula <271252_at_aster.pl>
Data: Sat 01 Dec 2007 - 13:09:15 MET

Ja w sprawie Dscalera - prosze o pomoc. Wszyscy go chwala, a ja nie moge
jakos dac sobie z nim rady. Mam karte TV Leadtek Winfast DV2000. Z powodu
tego, ze oprogramowanie "fabryczne" do tej karty jest wprost tragiczne,
postanowilem zainstalowac Dscalera 4.1.15, bo wiele dobrego o nim slyszalem.
Jednak tu zaczely sie dalsze klopoty. Po pierwsze, na samym poczatku
instalacji pokazuje sie ostrzezenie po angielsku, o ktore kiedys na tej
grupie sie juz pytalem, i nie doczekalem sie odpowiedzi, ale w miedzyczasie
juz sie dowiedzialem o co chodzi. A chodzi o to, zeby uwazac przy wyborze
tunera podczas instalacji Dscalera. Moj tuner jest to prawdopodobnie
CONNEXANT, jednak zauwazylem, ze na liscie obslugiwanych przez Dscaler
tunerow nie ma go, a domyslnie zostal wybrany jakis PHILIPS (nie pamietam
oznaczen). Po kliknieciu OK pokazalo sie kolejne ostrzezenie, z ktorego
wynikalo, ze moja karta TV w polaczeniu z Dscalerem moze byc niestabilna i
moze powodowac klopoty w dzialaniu komputera. Na takie dictum przestraszylem
sie nie na zarty i zakonczylem cala instalacje. Oryginalnego oprogramowania
nie kasowalem ze wzgledu na radio, ktore dziala od poczatku bez zarzutu. Nie
wiem, co dalej robic, a chcialbym jednak moc ogladac TV na komputerze, bo
telewizor mam stary i nie obejmuje on calego zakresu mojej kablowki, a
jednoczesnie nie chce mi sie wydawac pieniedzy na nowy, skoro mozna taniej
miec wszystko na komputerze. Bardzo prosze o pomoc.

Pozdrawiam

Adam Nastula