Re: DOSowy - pełny ekran na XP - obraz mało czytelny (jakby podwójna czcionka )

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Sat 01 Dec 2007 - 14:02:03 MET

Dnia Sat, 1 Dec 2007 10:28:10 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

> Jak ten program ma swój plik konfiguracyjny to może zmień w nim czcionkę
> czy jakieś inne ustawienia metodą "na czuja" :)

Sprawa wygląda tak ze robie Batch con 80 25 ale niestety to nie to jak jest
ustawiony tryb pełby ekran program wogóle nie startuje - mignięcie na
ekranie i nic wiecej - jak przełącze ALT-ENTER jest podwójna czczionka a
przy wyjściu z takiego trybu błąd o którym pisałem w pierwszym poście.
Moze faktycznie chodzi o karte grafiki? - jest to wbudowana w płyte NVIDIA
GeForce 6100.
Zrobiłem test na moim poczciwym P3 + gforce mx 400 na systemie XP prof i
pierwsze odpalenie wygląda podobnie (podwójna czcionka) ale ustawienia
batcha 80/25 rozwiązują problem i pełny ekran działa jak nalezy. Nie
pojawiają się ZADNE błędy typu "NTVDM napotkaną niedozwoloną.."
Na nowym mam Home Edition i nowy sprzęt - gdzie zatem siedzi problem ?

Pan Piotr Palusiński pisał o bólu głowy - czyżby to był błąd nie do
naprawienia bez zmiany konfiguracji ?