Re: WiFi na USB

Autor: Bet <haga.braksmieci_at_braksmieci.poczta.onet.pl>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 09:44:32 MET

Kamil pisze:
> Użytkownik "Bet" <haga.braksmieci@braksmieci.poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:figt1k$qrh$1@news.onet.pl...

> I tak masz zimnego athlona. AMD słynęło kiedyś z procesorów pracujących
> powyżej 50-70 stopni.
> Stare durony pracowały zwykle z temp. 80 stopni o ile się nie mylę. Nie wiem
> jak te nowe... i nie chce wiedzieć - intel CoreDuo rulez :)
>
> Standard USB 2.0 niestety mocno obciąża procesor.
> Może nie widzisz tego w task managerze, bo procesor może podczas całkowitej
> bezczynności zwalniać kiedy nie używasz karty sieciowej i dlatego nie widać
> [...]

napiszę tak - ile on jeszcze wytrzyma - to mnie nie interesuje - moje
cele są płaskie i proste: fan CPU miał podczas normalnej pracy
900-1100rpm, w tej chwili ma 1700rpm - a to już wyraźnie słychać:( i
zaczyna to irytować.

Częstotliwość proca standard: 1667MHz. Do throttlingu jeszcze nie dotarłem.

Co do USB 2.0 - to przecież samo włożenie pendrive-a nie powinno go
obciążać.

Problem występuje z urządzeniami, które powodują pojawienie się ikony:
"Safely Remove Hardware" w trayu.

--
Bet
DR650