Re: WiFi na USB

Autor: Kamil <technics6w-y-t-n-i-j-t-o_at_wp.pl>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 20:12:53 MET

Użytkownik "Bet" <haga.braksmieci@braksmieci.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:figt1k$qrh$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Zwracałem się z tym problemem na pl.comp.pecet
> Może znajdę rozwiązanie tutaj...
>
> Podpiąłem do komputera (WinXP, co ważne, z zainstalowanym "S2kCtrl")
> "Wireless USB Adapter" Linksys-a. Wszystko działa pięknie oprócz małego
> szczegółu. Temperatura rdzenia proca z normalnych ok 44st. C skoczyła na
> ok. 57st. C. i nie ma sposobu na jej obniżenie... oprócz fizycznego
> odłączenia tejże sieciówki.
> Podobnie sytuacja wygląda po podłączeniu USB pendrive-a.
> Płyta główna to Asus a7n8x-x, procek athlonXP 2000.

> [...]

I tak masz zimnego athlona. AMD słynęło kiedyś z procesorów pracujących
powyżej 50-70 stopni.
Stare durony pracowały zwykle z temp. 80 stopni o ile się nie mylę. Nie wiem
jak te nowe... i nie chce wiedzieć - intel CoreDuo rulez :)

Standard USB 2.0 niestety mocno obciąża procesor.
Może nie widzisz tego w task managerze, bo procesor może podczas całkowitej
bezczynności zwalniać kiedy nie używasz karty sieciowej i dlatego nie widać
za bardzo różnicy. Sprawdź jakimś programem overclockerskim w jakim trybie
pracuje procesor (jaki ma throttling i częstotliwosć).

pozdrawiam
Kamil