Re: XP - taki komunikat po uruchomieniu

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 09:41:28 MET

> Niestabilny zasilacz?
> Zobacz jeszcze tutaj:
> http://support.microsoft.com/kb/156669/pl

Zapomniałem dodać, że mam też kartę TV Compro X500. Problem z nią jest taki,
że "najchętniej" (wg instrukcji) pracuje na złączu PCI nr 4 i pod żadnym
pozorem nie wolno jej instalować na PCI 5. Szybko więc ją przełożyłem do PCI
4, ale program wykazuje, że jest teraz na PCI 7. Nie wiem, jak on to liczy.
Może to ta karta jest powodem niestabilności?

MN