Brak miejsca na dysku ....

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 09:32:50 MET

Hej,
Pomóżcie, moze ktoś sie spotkał z takim przypadkiem ...

System SBS2003 PL, na dysku serwera udostępniony katalog z pełnymi prawami dostępu dla kilku użytkowników,
miejsca na dysku pod dostatkiem, użytkownicy logują się do domeny,
i jeden z nich przy próbie zapisu pliku excela dostaje komunikat że brak miejsca na dysku, inni użytkownicy nie mają takiego
komunikatu, nawet jak wprowadzą zmiany dokładnie w tym samym pliku.
Sorry, może to banalne dla Was, ale ja nie mam pomysłu, czy jakistemp tego usera sieprzeładował ? Gdzie tego szukać na serwerze.
Aha, nie mam wprowadzonych żadnych ograniczen w przydziałach miejsca na dyskach na serwerze.

Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.

Długi