Re: Cisnie mi sie na usta .. [VISTA]

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 07:02:53 MET

Dnia Wed, 28 Nov 2007 05:19:11 +0100, Lawrens Hammond napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
[...]
> Czy to dotyczy też usług systemowych? Zdarza(ło) mi się, że w pewnych
> układach możność obniżki/zwiększenia priorytetu usłudze, była by bardzo
> pożądana. W normalny sposób TM pyszczy, że nie można zmienić
> priorytetu - odmowa dostępu. Chodzi mi o zmianę on-line, bez restartu,
> gdy np. programy odpalone są z wyższym priorytetem niż usługa nie dają
> jej szans na działanie z powodu intensywnej konsumpcji CPU, a obniżka
> priorytetu programem odpada. Z dwoma wątkami problem jest trochę
> mniejszy, ale nie spada całkiem.

Nie sprawdzałem czy działa on na wszystkie procesy. ZTCP te usługi które
administrator może "zabić" spokojnie dają się nim kontrolować. Z tym, że
idea działania tego programiku jest inna. On dynamicznie szuka procesów,
które przez określony czas przekraczają zadany próg obciążenia CPU, i
automatycznie zmienia im priorytet na niższy umożliwiając użytkownikowi
w miarę normalną pracę z systemem.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/