WiFi na USB

Autor: Bet <haga.braksmieci_at_braksmieci.poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 11:56:31 MET

Witam

Zwracałem się z tym problemem na pl.comp.pecet
Może znajdę rozwiązanie tutaj...

Podpiąłem do komputera (WinXP, co ważne, z zainstalowanym "S2kCtrl")
"Wireless USB Adapter" Linksys-a. Wszystko działa pięknie oprócz małego
szczegółu. Temperatura rdzenia proca z normalnych ok 44st. C skoczyła na
ok. 57st. C. i nie ma sposobu na jej obniżenie... oprócz fizycznego
odłączenia tejże sieciówki.
Podobnie sytuacja wygląda po podłączeniu USB pendrive-a.
Płyta główna to Asus a7n8x-x, procek athlonXP 2000.

Dodam jeszcze ze obciążenie CPU nie zmieniło się w zauważalny sposób i
jest na poziomie kilku procent.

Jestem na etapie instalowania kolejnych poprawek WinXP... lecz może jest
krótsza droga.

--
Bet
DR650