Zamykanie systemu i to nie sasser

Autor: Jajcarz <jajcarzd1_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 13:03:50 MET

Witam

Mam taki dośc nietypowy problem. W trakcie pracy na kompie pod Xpkiem SP2
czasem nieoczekiwanie następuje zamykanie systemu. Zapisywane są ustawienia
następnie wylogowanie i komp sie zamyka. Nie ma okna jak przy sasserze 60
sekundowego. Kompa przeskanowałem kasperskim, adaware personalem,
ceshrederem, spyware doctorem, panda antirootkitem, narzedziem symanteca do
sassera.
W kluczach Run rejestru nie ma żadnych
podejrzanych wpisów, w msconfigu również nie widzę podejrzanych procesów, z
resztą sprawdziłem je na www.processlibrary.com W netstacie nie ma żadnych
nadmiarowych połączeń generowanych przez jakieś procesy. Żadnych drobnych
plików .exe w system32 i katalogu windowsa też nie widzę. Podczas skanowania
kasperkim wyłaczył sie np po 30 minutach albo po godzinie, w trybie
awaryjnym w trakcie skanowania także się wyłączył. Czasem po rozpoczęciu
pisania na gg albo klepnięciu adresu w przeglądarce się wyłącza.

Macie pomysł co to moze być ?

Pozdrawiam