Re: virtual PC2007 + linux

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 22:26:45 MET

** Kazimierz <nienamierzony@interia.pl> wrote:

> Rzecz sie ma na laptopie z vista Probuje zainstalowac fedore7 i ubuntu7.10 z
> trybem graficznym na virtualpc2007 i mam problem. zainstalowana Fedora nawet
> w trybie tekstowym nie jest wyswietlana poprawnie. Poprawnie pokazuje sie 1/4
> ekranu. pozostale 3/4 ekranu jest zmieszane na kolejnej 1/4 ekranu. a 1/2
> ekranu zostaje czarna.

Hmmm spróbuj pobawić się parametrem vga w linii uruchamiającej Linuksa w grubie
na wirtualce. Tzn. po prostu odpal tego Linuksa w zwykłym trybie VGA. Jak to
nie zadziała to VPC ma coś ostro skopane bo nie potrafi udawać zwykłej karty
graficznej.

> ubuntu znow nie reaguje na klawiature i trackball'a

Albo tak jak Grzegorz sugerował od razu zainstaluj VMWare Server, jest za darmo
i działa o wiele lepiej niż VPC jeżeli o Linuksa jako gościa chodzi.