Re: virtual PC2007 + linux

Autor: ObiOba <obioba_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 22:23:21 MET

> Rzecz sie ma na laptopie z vista
> Probuje zainstalowac fedore7 i ubuntu7.10 z trybem graficznym na
> virtualpc2007 i mam problem. zainstalowana Fedora nawet w trybie tekstowym
> nie jest wyswietlana poprawnie. Poprawnie pokazuje sie 1/4 ekranu. pozostale
> 3/4 ekranu jest zmieszane na kolejnej 1/4 ekranu. a 1/2 ekranu zostaje
> czarna. ubuntu znow nie reaguje na klawiature i trackball'a

[Laptop, WinXP] Ja zainstalowałem Fedorę 5 na VPC 2007 i działa mi zarówno
tryb tekstowy jak i graficzny. Używam KDE i nie mam jedynie dzwięku, reszta
(grafika, klawiatura, mysz, sieć) działa bez problemów, więc da się
zainstalować Linuxa na VPC 2007, tyle że nie wiem czy każdego. Być może
Vista wtrąca się tam gdzie nie powinna.