Re: Jak formatować partycję pod instalację XP

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 11:08:26 MET

Dnia Mon, 26 Nov 2007 00:48:37 +0100, JoteR napisał(a):

> Ekhm... a jaki zachodzi związek pomiędzy narzędziem, którym formatuje się
> (już istniejącą, jak wynika z pytania) partycję systemową a liczbą partycji
> na dysku

Primo nie jestem pewien czy instalerem XP można sformatować cokolwiek poza
partycją systemową a secundo, posługiwanie się partycjonerem z instalatora
XP jest mniej wygodne niż np. PQMagic czy innymi. Tertio, aby sformatować
trzeba założyć, a pytek nie poruszył aspektu wielu partycji (z różnymi
systemami plików) który dla odpowiadacza wydaje się istotny.

--
Jacek