Re: Jak formatować partycję pod instalację XP

Autor: bodex60 <bodex_60_at_interia.pl>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 16:58:44 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> napisał w wiadomości
news:eg9uxylaofp4$.9cnb5rkjqf6w.dlg@40tude.net...

> Primo nie jestem pewien czy instalerem XP można sformatować cokolwiek poza
> partycją systemową a secundo, posługiwanie się partycjonerem z instalatora
> XP jest mniej wygodne niż np. PQMagic czy innymi. Tertio, aby sformatować
> trzeba założyć, a pytek nie poruszył aspektu wielu partycji (z różnymi
> systemami plików) który dla odpowiadacza wydaje się istotny.
> --
> Jacek

Witam,
Z tego co się dowiedziałem to posługiwanie się instalatorem
systemu przy formatowaniu partycji może być niekorzystne
gdy np. z innego rodzaju systemu (większego objętościowo)
chcemy przejść na inny.Gdy przeszedłem z Windows XP Profess. SP2
na Windows XP Profess.(użyłem instalatora systemu) to XP Profess.
zwolnił i zaczął się zacinać (z przyczyny źle oczyszczonej partycji -tak
słyszałem w sklepie - serwisie, nie opieram tego na żadnych swoich źródłach)

          Pozdrowienia Bogdan