Re: VISTA bardziej bezpieczna

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Sun 25 Nov 2007 - 19:55:51 MET

On 25 Lis, 16:27, "chiroproktolog" <chiroprokto...@onet.eu> wrote:

> Używam NOD32 od kilku lat i nie wiem czy ten program coś robi czy tylko
> służy do płacenia abonamentu w celu "uzyskania ulgi psychicznej" :(

ja to samo mogę o AVAST powiedzieć. Tyle, że ustawiony jest na pracę w
tle. Z drugiej strony po co antywirus, który będzie wrzeszczał z bele
powodu po otwarciu jakiegoś ciastka czy odwołania do udziału z sieci
LAN...? W sumie firmom informatycznym płaci się za to, żeby nie było
"ich widać". Jak ich widać i robią dużo szumu, to znaczy że nic nie
działa i nie będzie działać jak trzeba.