Re: problem. Bardzo Proszę o pomoc.

Autor: Szef <szef666_at_priv.onet.pl>
Data: Mon 19 Nov 2007 - 23:42:05 MET

 atekpl pisze:
> Dziwnie zachowuje się mój komp. Problem nr 1: nie mogłem instalować programów
> z .msi. Piszą na grupach, żeby uruchomić usługę. Faktycznie w usługach widać
> było, że czeka na uruchomienie, więc uruchomiona nie była. Uruchamiam.
> Windows mówi, że "usługa uruchomiła się a następnie zatrzymała. NIektóre
> usługi zatrzymują się, jeśli są bezczynne (...).
> Ktoś poradził, żeby zrobić wpis do rejestru w trybie awaryjnym. Uruchamiam
> awaryjny, ale nie moge przełaczać się na czarnym ekranie pomiędzy trybami.
> REstart kompa i problem nierozwiązany.
>
> Co jest? o CO CHODZI?

MSI, czyli problem z Windows Installer.

Spróbuj zainstalować Windows Installer 3.1 Redistributable
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=889482fc-5f56-4a38-b838-de776fd4138c&displaylang=pl

a jak będą dalej kłopoty to wyczyścić ten instalator i zainstalować go ponownie
http://support.microsoft.com/kb/290301