hubik usb nie działa

Autor: Janusz Pawlowski <universis_at_wp.pl>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 22:10:10 MET

Mam Windos XP_SP2. Dostałem huba usb - ot takie małe cacko, zobaczyć go
można pod adresem :
                http://universis.republika.pl/usb_hub.gif
Dostałem go przypuszczam dlatego ze osoba która mi go dała uznała ten
hub za niesprawny /przypuszczalnie/ , ale dowiedzialem się że innym
osobom te hub'y też nie działają, pomyślalem więc ze to jakaś kwestia
ze sterownikami musi być, próbowalem kilku sterownikow z biblioteki
windows_xp_sp2 ale bez rezultatu. Hub sprzedawany jest "jak jest" czyli
sam hub - żadnej płytki do niego ewentulanie adresu sieciowego ze
sterownikami też nie ma na opakowaniu. Podlączany hub do gnazda usb
daje harakterystyczny beep /akustyczny/ i w menagerze urządzeń
występuje jako "nie znane urządzenie".Hubik potrafi jednak ładowac
prądem urządzenia takie jak odbiornik GPS Holux-M_1000 nie działa
ono jednak pod nim, nie dziala też myszka "usbowa" króra podłączona
bezpośrednio do gniazda usb normalnie funkcjonuje. Inne urządzenia
też pod nim nie działają. Proszę grupowiczów o jakąś pomoc.