Re: Kontrola JavaScript, Flasha, Javy etc. w Internet Explorerze 7

Autor: Mikołaj Bartnicki <mikolaj.bartnicki_at_gmail.com>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 22:01:35 MET

On 18 Lis, 19:39, Piotr Krzyżański <pi...@it-faq.pl> wrote:
> Użytkownik "Mikołaj Bartnicki" <mikolaj.bartni...@gmail.com> napisał w
> wiadomościnews:ef59017b-53f8-4dae-a106-31e96e804292@i37g2000hsd.googlegroups.com...

> Zawsze pomagam tym, którzy mają kłopot z google.

Nie pomogłeś mi, to raz. Nie mam żadnego kłopotu z Google, u mnie
działa, to dwa. Przypominam (znowu cytuję siebie):
"Proszę mnie nie odsyłać do Google, ja też mam Google w domu.
Szukam dodatku, który ktoś sprawdził, używa i wie, że działa jak
trzeba."

Znasz taki _konkretny_ dodatek, sprawdziłeś, działa, możesz polecić?
Nie? To nie zaśmiecaj grupy. I nie odsyłaj mnie do Google, bo żeby
wypróbować kilka czy kilkanaście wtyczek, które Google podpowie, nie
mam czasu ani chęci, dlatego postanowiłem zdać się na opinię osoby,
która taką wtyczkę zna z autopsji i może polecić. Ty jak widzę takiej
wtyczki nie znasz, więc po cholerę się odzywasz?

MB