do dobrego admina praktyka -backup w sieciach firmowych

Autor: pabi <pabi_at_autograf.pl>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 12:08:58 MET

witam
mam pytanie odnośnie jak dobrze robić backup w sredniej firmie

dziś pytam tylko o backup outlooka expresa (wbudowany klient windowsa) na
stacjach uzytkowników
standardowa stacja - win xp prof, czyli jedyny program do backupu istniejacy
tam to ntbackup.
1.Gdzie backupować ?
  Bo chyba na dysk lokalany to bez sensu bo już mi padały i był koniec.
  Na dysk sieciowy? I czy to zabezpiecza przed wirusami, chodzi o to czy
wirus mi tak nie przejdzie z kompa usera na komp do backupu?

2.Co backupować - wychodzące, przychodzące i kontakty?

3.Jaka kopia - przyrostowa? Chodzi o to żeby ntbackup nie tworzył codziennie
oddzielnego pliku kopii tylko dopisywał do jednego pliku ale żeby była
możliwośc przywrócenia z pliku backupu stanu z wybranego dnia, bo jak np dziś
mi walnie poczta to chciałbym przywrócić stan nie z dziś tylko z wczoraj?

Sory za pozornie proste pytania ale w przypadku firmy stają się one mocno
znaczące i czasem bardzo wartościowe. Dzieki za sugestie.