Re: nowa na grupie ...ale stara

Autor: Rosa <halinab_at_WYTNIJTOcaninter.net>
Data: Sun 18 Nov 2007 - 05:30:25 MET

Rosa wrote:
> A teraz np. ć wychodzi a jak chce kliknac s+ALT to mi nie wychodzi. :-(
> No i jak wysylalam do SIEBIE e-mail z ogonkami , to pojawilo sie
> ostrzezenie , ze adresat moze nie odczytac znakow i rzeczywiscie w
> otrzymanym e-mailu byly robaczki.
> I jeszcze
> ....boje sie grzebac w tej karcie grafiki.
> Czy moga byc jakies konsekwencje , jak w niej odinstaluje Control
> Panel...i ew. jak to zrobic. Please o dokladna sciezke.
> Nie zapominaj, ze mieszkam w Canadzie i nie moge popsuc sobie tutejszych
> rozwiazan.
> [...]

Dodam, że wysyłając z opcją "send in UTF-8" adresat widzi poprawnie.
Tylko nie wiem co znaczy UTF-8 :-( , ale grunt, że już mogę wysyłać z
ogonkami .
Jeszcze tylko boję się dotykać tego kontrolera w karcie graficznej i
dlatego nie mam tego "alt+s", ale i be tego przeżyję.
Może kiedys ktos mi poda dokładną scieżkę , jak zmusić do zadziałania to
"alt+s". A póki co, dzięki za pomoc i nie jeden raz pewnie jeszcze będę
chciała korzystać z Waszych porad.
Serdecznosci-Halina