Re: Używaktoś steelrunas ?

Autor: Kłapouchy <john_at_doe.com>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 16:58:11 MET

Dnia 14.11.2007 goomish <gum12-bez.tego@gazeta.pl> napisał/a:

> Exek utworzony przez steelrunas nie działa "bo nie!" :), czy też jest
> jakiś komunikat błędu?. Jeśli to drugie - może program źródłowy (to "coś
> do czyszczenia spoola") zmienił się. Np. w wyniku aktualizacji albo
> (odpukać :) ) działania szkodnika. Steelrunas oblicza i bieże pod uwagę
> podczas wykonywania pliku jego sumę kontrolną, CRC.

Krzyczy coś o nieprawidłowej autoryzacji(?) czy innych credentialach
 - nie pamiętam, piszę z domu

> Bo o to, że nie zauważyłeś zmiany hasła, domeny (nazwy komputera w
> systemie niepodłączonym do domeny) lub nazwy użytkownika Cię nie
> podejrzewam :).

... no i rzeczywiście zmieniłem hasło użytkownika o prawach
administratora (jako który ma się skrypcik steelrunas(*) ma wykonać),
ale potem odinstalowałem * i zainstalowałem od nowa a następnie
wygenerowałem plik do uruchomienia. Efekt ten sam.
Coś strasznie skomplikowane te zabezpieczenia w XP :(