Re: Używaktoś steelrunas ?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 17:48:09 MET

*Kłapouchy* pisze:

> Używałem z powodzeniem tego programu ale od pewnego czasu przestało.
> System to Windows XP home, użytkownik pracuje cały czas na koncie z
> ograniczonymi uprawnieniami. Był odinstalowywany i instalowany od nowa
> ale bez rezultatu. Jako, że jest to komputer sekretarki praktycznie nic
> się nie instaluje, wirusów brak, jedyne co podejrzewam to automatyczne
> poprawki od mikrosoftu. Steelrunas odpalał jedynie skrypcik do
> czyszczenia spoola drukarki.
> Odpowiedzi "u mnie działa" też są mile widziane :)

Exek utworzony przez steelrunas nie działa "bo nie!" :), czy też jest
jakiś komunikat błędu?. Jeśli to drugie - może program źródłowy (to "coś
do czyszczenia spoola") zmienił się. Np. w wyniku aktualizacji albo
(odpukać :) ) działania szkodnika. Steelrunas oblicza i bieże pod uwagę
podczas wykonywania pliku jego sumę kontrolną, CRC.

Bo o to, że nie zauważyłeś zmiany hasła, domeny (nazwy komputera w
systemie niepodłączonym do domeny) lub nazwy użytkownika Cię nie
podejrzewam :).

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]