Re: Używaktoś steelrunas ?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 17:53:34 MET

*Kłapouchy* pisze:

> Krzyczy coś o nieprawidłowej autoryzacji(?) czy innych credentialach
> - nie pamiętam, piszę z domu
[...]
> ... no i rzeczywiście zmieniłem hasło użytkownika o prawach
> administratora (jako który ma się skrypcik steelrunas(*) ma wykonać),
> ale potem odinstalowałem * i zainstalowałem od nowa a następnie
> wygenerowałem plik do uruchomienia. Efekt ten sam.
> Coś strasznie skomplikowane te zabezpieczenia w XP :(

Jesteś pewien, że poprawnie wklepałeś wszystkie dane? Domena, nazwa
użytkownika i *nowe* hasło? Jeśli tak to musi działać. SteelRunAs to
programik prosty jak budowa cepa :) i nie ma jak coś zepsuć.
Jeśli nie działa, to możliwe są tylko trzy przyczyny: błędne dane
użytkownika (credentials) oraz zmieniony program, mający się wykonać z
innymi uprawnieniami. Trzecia możliwość, to coś nie teges z poleceniem do
wykonania. Nie takie albo brakujące argumenty wiersza poleceń itp, itd.
BTW, te reinstalacje też były/są do niczego niepotrzebne. Program nie ma
żadnych zapamiętywanych gdziekolwiek ustawień, no i składa się wyłącznie z
jednego pliku.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]