Uratowanie systemu przy zmianie plyty,klonowaniu itd

Autor: Artur <artur_mietek_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 15 Nov 2007 - 14:46:02 MET

Witam

Wykonuje instalacje programu sysprep dla malej pracowni komputerowej.. Niestety
dostwaca sprzetu na jednym komputerze zainstlowal mocno roznica sie plyte
glowna od pozostalych i system nie wstaje po sklonowaniu..

Najlepiej byloby wymienic ten komputer.. ale chyba nie uda mi sie juz nic
wyklucic z nimi.

Czasami pojawiaja sie takie sytuacje jak ostatnio mialem z prywatnym komputerem
ze wymienialem plyte glowna i tez system nie wstal.. co mozna wtedy zrobic?

Czy dobrze mysle, ze to wina niepowodzenia ladowania sterownikow? a moze chodzi
o kontroler dysku? mozna jakos uratowac taka sytuacje?

Aha i nie chodzi mi o nakladanie systemu na system lub wybranie opcji R przy
instalacji, bo to podpowiadaja wszystkie fora.. raczej mysle o konsoli
odzyskiwania i probie ratowania..

Pozdrawiam
Artur