Re: Podczas startu systemu następuje reset.

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 15 Nov 2007 - 15:56:21 MET

In news:607087b1-c744-4390-ac01-56bda3a11590@f3g2000hsg.googlegroups.com,
*Ris* <ris@onet.pl> typed:

> "Załaduj gałąź" mam na szaro i nie mogę tego wybrać.

Bo przy zaladowaniu gałęzi musisz zaznaczyc galąź HKLM lub HKU i wtedy
dokonać "Załadowania gałęzi", w innych jak HKR i HKCU bedzie tak jak to
opisujesz.
Widzę, że piszesz o uszkodzeniu pliku software. Wiec wykonaj jak niżej:
Wejdź do konsoli odzyskiwania i wydaj takie polecenia:
Po pierwsze to przywróc plik software na swoje miejsce, jeśli zmieniałeś mu
nazwę.
A teraz wpisz następujące polecenia,
chkdsk /r
a potem:
cd system32\config [Enter]
ren software software.old [Enter]
copy software.old software [Enter]
Exit [Enter]
Wejdz do systemu
Jeśli dalej bedzie taki błąd jak poprzednio, to wykonaj to co opisałem w
pierwszym poście. Ale z tego co opisujesz, że jest komunikat o uszkodzeniu
pliku, IMHO nie bedzie to wina zapisu w rejstrze co powoduje restart
komputera, a uszkodzenie pliku software.
Wiec wykonaj poprawnie to co opisałem powyżej, a powinno wszystko wrócic do
normy.