Re: SQL Express 2005 zdalnie jak po LANie ...?

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 22:25:16 MET

On 14 Lis, 18:04, "Kajetan" <no-m...@no-problem.pl> wrote:
> "Krzysiek" <krzysztofogo...@gmail.com> wrote in message

> Witam!
> Jest komputer serwer, gdzie pracuje aplikacja korzystająca z SQL.
> Teraz potrzeba podłączyć drugą aplikację ale przez GPRS/UMTS do tego
> samego SQL tak aby było widoczne jak w sieci LAN.
>
> Mozesz jasniej? Gdzie jest serwer, gdzie aplikacje i co oznacza LAN w twoim
> poscie?

jest sobie firma. Są komputery (dwa laptopy i serwer SQL czyli Winda z
SQL Express). Na tym pracuje baza danych programu InsertGT czyli
system sprzedaży i obsługi magazynu. Na dwóch laptopach są końcówki
tego SW, które pracuje na serwerze SQL. Wszystko jest wpięte w jednego
switha i pracuje w grupie roboczej FIRMA. I teraz JA sobie jade w
pizdu, zabieram laptopa i siedząc np. na plaży chcę mieć dostęp do tej
bazy danych czyli inaczej możliwość uruchomienia podstawowego
narzędzia pracy czy podglądu pracy ;-) NIe mam zielonego pojęcia od
czego zacząć. Są gotowe rozwiązania do łączenia oddziałów czy pracy
zdalnej (co ten system umożliwia) no ale za drogie jak na małą firmę.