Re: Podczas startu systemu następuje reset.

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 22:22:34 MET

In news:1195073339.452941.51050@22g2000hsm.googlegroups.com,
*Ris* <ris@onet.pl> typed:
> Witam,
> Dziś uruchamiam komputer z windows xp uruchamia się do momentu logo
> windows xp. Potem znika napis windows xp, słychać prace dysku twardego
> i po paru sekundach następuje samoistny reset i tak w koło Macieja :)
> Wyjąłem kartę sieciową, pamięć, odpiąłem dvd. Uruchomiłem na tym
> komputerze Ubuntu livecd i działa ale to porządny system operacyjny :)
> Może ktoś podpowiedzieć co może być nie tak?

Hmm, wejdz do konsoli odzyskiwania i przywróc plik software z lokalizacji
windows/Repair do loklaizacji windows/shell32/config - przed przywroceniem
pliku dokonaj zmiany nazwy software w /config na np. software.old. Teraz
dokonaj przywrocenia pliku do tej lokalizacji.
Wejdz do systemu (bedzie okrojony), uruchom regedit/ zaladuj galaz - wskaz
na plik software.old. Wejdz do lokalizacji
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon i w
prawym oknie zmien wartośc:
Shell= explore.exe
userinit=C:\Windows\system32\userinit.exe,
oraz w kluczu
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
plus podklucze Runxx , oraz w identycznej lokalizacji lecz w HKCU usun cos
na styl:
%windir%\system32\shutdown.exe -r
Zwolnij galaz i zamknij edytor rejestru.
Wyjdz z systemu i wejdz ponownie do konsoli, przywroc plik software.old do
pierwotnej nazwy czyli software (bez rozszerzenia).
Wyjdz z konsoli i wejdz do systemu.

Rejestr
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545
Konsola
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;314058
O ograniczeniach Konsoli i sposobach ich obchodzenia:
http://www.searchengines.pl/index.php?showtopic=14270&st=0&/