Re: Podczas startu systemu następuje reset.

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 14 Nov 2007 - 22:20:25 MET

Użytkownik "Ris" <ris@onet.pl> napisał w wiadomości
news:1195073339.452941.51050@22g2000hsm.googlegroups.com...
Witam,
Dziś uruchamiam komputer z windows xp uruchamia się do momentu logo
windows xp. Potem znika napis windows xp, słychać prace dysku twardego
i po paru sekundach następuje samoistny reset i tak w koło Macieja :)
Wyjąłem kartę sieciową, pamięć, odpiąłem dvd. Uruchomiłem na tym
komputerze Ubuntu livecd i działa ale to porządny system operacyjny :)
Może ktoś podpowiedzieć co może być nie tak?

Podczas startu naciśnij F8, wybierz "Wyłącz automatyczny ponowny
rozruch", zatwierdź, napisz, co wyrzuciło po chwili na ekran, tj, STOP,
tekst komunikatu, numer błędu.
Wtedy spróbujemy coś więcej podpowiedzieć.

--
LH
Pani Wiktoria Święcicka znowu szaleje: