Re: Bezpieczne repartycjonowanie na XP

Autor: podgikp <podgikp_at_poczta.internetdsl.pl>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 16:11:45 MET

Kamikazee pisze:

> Bezpieczniej to raczej nie jest ale wygodniejsze to na pewno.

> Nastaw na stały rozmiar.

> Jeśli masz nadmiar czasu to możesz potworzyć te partycję ale moim
> zdaniem szkoda na to trochę czasu. Ja robię partycję przy okazji ja
> system poważniej się posypie i trzeba go instalować.

> GParted

Odpowiem tak :

Pracuję tu od roku.

Rok temu nie było tu jeszcze polityki bezpiecznego backupu ważnych
danych . Dane kopiowano z wyznaczonego miejsca na sieci na komputer
informatyka 1/tydzień. Teraz odbywa się to automatycznie 1/dzień w
osobne miejsce poza serwerem. Natomiast na dane użytkowników żeby je
trzymać wszystkie na serwerze w postaci dysku domowego nie ma miejsca.
Marzę o jakimś SAN , macierzy dyskowej ~2TB to dam tam wszystkim userom
dysk domowy i będzie można zachowywać ważne dane z całej sieci przez
jakiś czas ~10GB/dzień. Marzę też o przeniesieniu wszelakich ważnych
aplikacji na dyski sieciowe , nawet dosowych w księgowości , bo na
sieciowym dysku będą lepiej zabezpieczone.

Dosyć marzeń. Rozumiem że Gparted się sprawuje dobrze . Architektura x64
, dyski SATA nie stanowi problemu?
Gparted na tej grupie to chyba profanacja , a może jednak nauka dla
dobra wspólnego.