Błąd wyświetlania wielkości partycji (Windows XP)

Autor: abc__xyz <abc__xyz_at_o2.pl>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 16:14:53 MET

Cześć!

Od pewnego czasu Windows XP błędnie pokazuje mi wielkość i ilość
dostępnego miejsca na jednej z partycji. Ma ona ok. 50 GB, wolna
przestrzeń to ok. 12 GB (wg chkdsk).

System (standardowe okienko) podaje z kolei, że ma ona 5 MB, dostępne:
0B. Na dysku nie można niczego zapisać ze względu na komunikat o braku
wolnego miejsca.

Próbowałem naprawić ten błąd standardowymi narzędziami Windows:
"sprawdzaczem" błędów oraz chkdsk. Żadnej poprawy (chkdsk podaje
prawidłową informację o wielkości partycji i ilości wolnego miejsca, ale
nic nie naprawia (opcja naprawy jest włączona). Próbowałem Norton Disc
Doctorem - nic nie zdiagnozował i naprawił.

Co jeszcze mogę zrobić?

abc__xyz