Jak zainstalować stery Sata na zainstalowanym WinXp

Autor: CzarnyLewis <CzarnyLewis_at_wp.pl>
Data: Sat 10 Nov 2007 - 11:25:14 MET

Czy ktoś mnie może uświadomić. W jaki sposób zainstalować sterowniki
SATA na zainstalowanym już Windows XP. W tej chwili w Biosie kontroler
jest ustawiony na IDE, gdy jednak przestawię na SATA system się nie
włącza. Nie chce instalować systemu od nowa. System to Windows XP Home
z SP2.
Acha - te sterowniki SATA to mam - są to Intelowskie sterowniki,

Pomocy