Re: Instalacja XP - nietypowo

Autor: Rafał Zawierta <raf_at_raf.pl>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 07:33:45 MET

Dzięki Michale za pomoc, ja się poddałem.

Vista robi podobny numer, tylko że instalator (I start) się odpala, ale
po pierwszym reboocie mam to samo - czyli problem jest na linii
BIOS-HDD. Asus nic nowszego z biosów nie wydał, więc sobie daruję.
Albo wymienię dysk na PATA, a jak nie to wkrótce mam składać drugi
komputer, i tam ten dysk do nowej płyty dołożę, a sobie kupię PATA.

BTW: Ten dysk (SATA) + _nowa_ płyta na I945 (lub nowszym) nie odwali mi
takiego numeru?

Pozdrawiam
R.