Re: xp aktywacja

Autor: Piotr Palusinski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 17:09:24 MET

In news:fgpcf0$652$1@inews.gazeta.pl,
*whitey" <"whitey[n0.5pam]* <"whitey[n0.5pam]"@gazeta.pl> typed:
> witam
>
> sorry za moze glupie pytanie, ale mam pewien problem. zainstalowalem xp
> dla kolesi grafikow bez aktywacji (aktywacje mialem przeprowadzic po
> zainstalowaniu calego softu i poprawek) 4 komputery na kazdym quark,
> photoshop itp. czyli ze troche sie z tym bawilem. przychodze po dwoch
> dniach co sie okazuje? koledzy postanowili sami zadzialac i
> "zcrackowali" legalne systemy jakims syfem zamiast je aktywowac, "bo
> caly czas sie pytal o aktywacje" (nie pytajcie dlaczego). efekt jest
> taki ze 3 systemy na 4 nie odpalaja sie. tzn sie odpalaja ale od razu
> [...]

Przywróc system do dnia kiedy aktywacja byla jeszcze mozliwa.
Rejestr
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545
Konsola
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;314058
Poczytaj o ograniczeniach Konsoli i sposobach ich obchodzenia:
http://www.searchengines.pl/index.php?showtopic=14270&st=0&/

--
Piotr Palusinski [Microsoft MVP Shell/User]
Nigdy nie klóc sie z glupcem, bo ludzie moga nie dostrzec róznicy