xp aktywacja

Autor: whitey <_at_gazeta.pl>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 10:34:21 MET

witam

sorry za moze glupie pytanie, ale mam pewien problem. zainstalowalem xp
dla kolesi grafikow bez aktywacji (aktywacje mialem przeprowadzic po
zainstalowaniu calego softu i poprawek) 4 komputery na kazdym quark,
photoshop itp. czyli ze troche sie z tym bawilem. przychodze po dwoch
dniach co sie okazuje? koledzy postanowili sami zadzialac i
"zcrackowali" legalne systemy jakims syfem zamiast je aktywowac, "bo
caly czas sie pytal o aktywacje" (nie pytajcie dlaczego). efekt jest
taki ze 3 systemy na 4 nie odpalaja sie. tzn sie odpalaja ale od razu
sie wylogowuja, niezaleznie co klikne "aktywuj" czy "nie aktywuj". macie
pomysl co z tym zrobic? nie chce mi sie przeinstalowywac tego
wszystkiego, spedzilem nad tym troche czasu. daj userowi admina prawa...
bede wdzieczny za pomoc.

--
whitey