Blokowanie komputera

Autor: Ryszard <rc72WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 17:08:27 MET

Witam!

Mam uruchomiony program Dnetc, programik odkodowywujący informacje zakodowaną
algorytmem RC. Program ma priorytet niski czyli najmniejszy. Nie odczuwam skutków
działania tego programu. Komputer nie zwalnia, nic nie jest blokowane. Tak jakby
go nie było. No ale skoro najnizszy priorytet. Czyli działa ale tylko jak
procesor jest całkowicie wolny. We wszelkich programach monitorujacych uzycie
procesora mam oczywiście 100%. Dnetc zuzywa wolna moc tak, że procesor jest cały
czas zajety na maksa.

Czasami nagrywam film karty TV i przekonwerteruje aby go przesłać przez Internet.
Używam programu Auto Gordian 2.45. Menedżer zadań podczas obróbki pokazuje
priorytet Virtual Duba -niski. I zuzycie procesora bliskie 100%. Ale podczas
obróbki filmu co kilka minut zamraża sie komputer. Po chwili jest ok aż do
nastepnego razu. I tak cyklicznie az film zostanie obrobiony. Co powoduje takie
"zamrażanie" jesli VD ma niski priorytet. Czy jest na to jakieś lekarstwo?

pozdrawiam Ryszard