Re: a to ciekawe (kiedys było)

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 01:40:34 MET

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:fgnp61$hkq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

Nie tak!!!
ipconfig z każdym z tych przełączników !!!

> To jakieś nieudokumentowane przełączniki? Kim było to "ono"?
> Bo u mnie też nie pomaga :-/

Nie pomogą, bo nie z tą komendą...

> C:\Documents and Settings\JoteR>ping /release
> Dla opcji /release musi być podana wartość.

np. adres IP do osiągnięcia, czy z -a rozwiązuje IP na domenę...

> C:\Documents and Settings\JoteR>ping /flushdns
> Adres IP musi być określony.

Wiadomo.

> C:\Documents and Settings\JoteR>ping /renew
> Dla opcji /renew musi być podana wartość.
>
> ;-)

Tak więc z IPCONFIG, powinno pójść.

> A Twój router ma wbudowany ogniomurek? Bo może używanie dodatkowego (a
> zwłaszcza ZA) to przerost formy?

Więcej drzwi w szeregu to również większa trudność dla włamywacza.

> Do filtrowania ruchu przychodzącego (z routera) wystarczy Ci systemowa
> Zapora - ZTCW z nią takich hocków po hibernacji nie ma.
> Ale przyczyna może też leżeć po stronie karty - przeładowanie ZA daje
> jej
> 'kopa", wyrywając z błogiej drzemki ;-)

Jednak zmień ZA na coś innego...

--
LH
Tylko dzięki zaiste niepojętej, a tak wielkiej i niezbadanej