Re: a to ciekawe (kiedys by³o)

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 19:53:28 MET

<pdominek@mp.pl> napisa³:

> Zasugerowano, ze przyczyna mo¿e le¿eæ w DNS'ach i proponowano,
> ¿ebym u¿y³
> ping /release
> ping /flushdns
> ping /renew

To jakie¶ nieudokumentowane prze³±czniki? Kim by³o to "ono"?
Bo u mnie te¿ nie pomaga :-/

C:\Documents and Settings\JoteR>ping /release
Dla opcji /release musi byæ podana warto¶æ.

C:\Documents and Settings\JoteR>ping /flushdns
Adres IP musi byæ okre¶lony.

C:\Documents and Settings\JoteR>ping /renew
Dla opcji /renew musi byæ podana warto¶æ.

;-)

> Okaza³o siê, ¿e to Firewall (mam darmowego ZoneAlarm'a)

A Twój router ma wbudowany ogniomurek? Bo mo¿e u¿ywanie dodatkowego (a
zw³aszcza ZA) to przerost formy?

> problem w tym, ze nie chcê wpisywaæ mu, ¿eby zezwala³ na wszystko
> z router'a

Do filtrowania ruchu przychodz±cego (z routera) wystarczy Ci systemowa
Zapora - ZTCW z ni± takich hocków po hibernacji nie ma.
Ale przyczyna mo¿e te¿ le¿eæ po stronie karty - prze³adowanie ZA daje jej
'kopa", wyrywaj±c z b³ogiej drzemki ;-)

JoteR