Re: Jaki najnowszy komputer do NT?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 23:22:23 MET

Jacek <"jacent(wywal_to)"@gazeta.pl> wrote:

> i niestety, NIE mogą zainstalować NT. Win XP instaluje się i działa
> normalnie.

            Szczerze mowiac nie za bardzo mnie to dziwi. Win2000 idealnie dzialal
z moja poprzednia plyta na nForce2 Ultra, z obcecna na ULi1695 juz nie -
niby sterowniki do chipsetu, sieci itp. byly wspolne dla w2k i XP to jednak
zdarzaly sie dziwne zwisy. Po przesiadce na XP (w polowie 2006 r.)
ustalo jak reka odjal z ta sama plyta majaca premiere w 2005 r., a Ty
chcesz pozenic NT4 z C2D i odpowiednia plyta. NFW.
            Jesli to jest karta sterujaca praca oczyszczalni to jak przypuszczam
nowa plyta/komputer ma byc "dupochronem" bys nie odpowiadal jak komputer
zawiesi sie, uszkodzi itp. Skoro to nie musi byc superwydajne zastanow sie
powazne czy nie mozna wziac poleasingowego sprzetu serwerowego z czasow gdy
NT4 przezywalo swoja swietnosc i pewnie z mim dzialal pod NT4 server -
jesli bedzie po porzadnym przegladzie, nie zajezdzony i z nowymi dyskami to
ta klasa sprzetu zapewnia wieksza pewnosc niz nawet nowe pecety (chociazby
nadmiarowe zasilacze). Niech bedzie tylko po porzadnym przegladzie gdy ten
kto go robil wezmie za niego odpowiedzialnosc bys nie swiecil oczami.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl