Re: Jaki najnowszy komputer do NT?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 23:19:51 MET

Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
wiadomości news:slrnfip5br.tn1.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...
>W artykule <1b0ngt8e7avwx.uu2wrdfdjz6q$.dlg@40tude.net> Jacek

> Wątpię.

I tak, i nie.
Z pewnością nie zainstalujesz NT4 na takim kompie. SATA chyba dało by
radę, USB... hmm... u mnie NT4 widział mysz na USB. Sęk w tym, że nie
instalowałem mu żadnych sterów ku temu... Aby NT4 ruszył na szybkiej
maszynie, trzeba zastosować wybieg naokoło - ja jakiejś wolnej
zainstalować, dograć SP6a i przełożyć dysk do mocnego kompa, wtedy
ruszy. Wtedy podogrywać już właściwe stery do odpowiednich urządzeń, z
czym moze być ciężko.
(NT4 bez SP6a będzie się resetował przy uruchamianiu instalatora, na
moment wyrzucając BSoD z błędem STOP 0x3E) Przetestowane u mnie na
kompie P4HT, DDR2 512 RAM. Dysk może miec 128 giga max, choć zdaje mi
się, że są stery do przekroczenia tej granicy, nie wiem, czy nie w
serwisie 48bitlba.com.

> A dlaczego to ma być nowy sprzęt a nie np: używany (sprawny)?

Nowy ma szansę dłuzej podziałać.
Poza tym, może chodziło o system bez bajerów, coby np. najnowszymi
technologiami, niedostępnymi w NT4 nie kusiło?

Ja mam zamiar w wolnym czasie sprawdzić pewną rzecz, która moze
umożliwić postawienie NT4 na każdym komputerze, nawet tym najszybszym.

--
LH
Tylko dzięki zaiste niepojętej, a tak wielkiej i niezbadanej