Re: Jaki najnowszy komputer do NT?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 23:29:08 MET

Użytkownik "Jacek" <"jacent(wywal_to)"@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:7latjyc5n2f0$.7upnynusph4m$.dlg@40tude.net...
> Podmieniali dysk, grafikę, procesor i nic. NT nie lubi teego sprzetu.

To nie dysk, nie grafika, a nawet, wbrew pozorom, nie procek, który jest
dla starszych wersji NT4 za szybki.

> Na początku instalacji restartuje się i tak cały czas :-(

Bez dołożenia SP6a nie przeskoczysz, STOP 3E (udało mi się wyśledzić,
mam nawet zarejestrowane próby kamerką, gdzie widać ten numer) będzie do
końca świata, a po nim reset i od nowa.
Zainstaluj NT4 na jakimś słabszym kompie, dołóż Servicepacka 6a
(koniecznie, bez tego nie próbuj nawet przekładki), a następnie przenieś
dysk, tak po prostu, do nowego kompa. To nie W2k, czy XP - system ruszy
nawet na zupełnie innej płycie z innymi komponentami. Teraz podogrywanie
sterów - i już :) Acha, dwuprockowość, jeśli jest na nowym sprzęcie,
jest wtedy wymagana także podczas instalacji.

I nie zdziw się, jeśli ci mysza na USB ożyje, mimo, że sterów pod USB
dla NT4 nie instalowałeś żadnych :)

--
LH
Tylko dzięki zaiste niepojętej, a tak wielkiej i niezbadanej