Re: Jaki najnowszy komputer do NT?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 23:05:37 MET

** Jacek <"jacent(wywal_to)"@gazeta.pl> wrote:

> ISA musi byś gdyż jest to komputer sterujący oczyszczalnią ścieków i cała
> komunikacja ze sterownikami idzie przez pewną (cholernie drogą) płytkę na ISA
> ;-))

I producent tegoż nie udostępnia apgrejdów? Oczyszczalnia ścieków to w sumie
niezły kawałek hardware i to z perspektywą istnienia przez lata. :) Producent
tej oczyszczalni/płytki/software przestał istnieć czy coś? Próbowałeś się
kontaktować?

Idę w zakład, że o ile nadal istnieją to z wielką chęcią sprzedadzą Ci coś
nowszego. ;)

> Jej wymiana raczej odpada. Całość została odpalona 10 lat temu i do tej pory
> działało, a teraz jest w sumie drobny problem polegający na tym, że
> oprogramowanie stabilnie działa właśnie pod NT :-( Zastanawiam się, czy W2000
> bardzo się różni od NT??

Wygląda mi to na jakiś problem natury biurokratycznej. Skoro dobrze działa na
NT to po co to zmieniać?