Re: Jaki najnowszy komputer do NT?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 23:03:04 MET

** Jacek <"jacent(wywal_to)"@gazeta.pl> wrote:

> Czy jest możliwość zainstalowania i uruchomienia Windowsa NT4 na
> "współczesnym" komputerze: Core2Duo, DDR, Sata??

A po ciężką cholerę?

> W firmie musimy wymienić sprzęt, ale jest pewien haczyk, komputer MUSI
> posiadać gniazdo ISA i MUSI działać pod Windows NT4.

Ja bym szukał jakiś leżaków (komputerów, które technicznie są nieużywane bo
leżały w magazynie) z tamtego okresu.

Ew. po prostu kup używany serwer (albo lepiej kilka), który posiada takie
parametry, wydatek rzędu 100zł.

Innego wyjścia nie widzę, po prostu NT i ISA nie działa z nowym sprzętem. I
tyle.