Re: menu startowe w W2k

Autor: miram <miramo_at_op.pl>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 07:06:46 MET

Michal Kawecki pisze:

> [...]
>
> Nie, nie ma takich opcji. Jeżeli pozycje z boot menu działają, a tylko
> ich nie widać, to może to być tylko spowodowane nieprawidłową
> częstotliwością odświeżania ekranu, której Twój monitor "nie łapie". Hmm
> w sumie może być jeszcze jeden powód - ktoś bawił się edytorkiem
> zmieniającym grafikę startową i w tej chwili są ustawione np. czarne
> literki na czarnym tle.
Gdzieś w sieci napisano, że jest switch w boot.ini który wyłącza
wyświetlanie menu startowego (/NOGUIBOOT,
http://faq.pcformat.pl/index.php/Boot.ini_-_kontrola_Startu).
Sprawdzałem boot.ini - jest w porządku. Ciekawostką jest to, że nie
wyświetla się TYLKO menu wyboru systemu - reszta komunikatów (lista
sprzętu, dane pamięci, procesora, itd.) sekwencji startowej jest
widoczna. Monitor 19' ACTINA, nie najwyższego lotu (16ms) ale dla mnie
wystarcza, grafika na płycie ECS K7VMA, widziana jako NVIDIA/VANTA.
Spróbuję jeszcze pozmieniać częstotliwość odświeżania ekranu, może tam
tkwi błąd. Dziękuję i pozdrawiam,Miram.