Re: menu startowe w W2k

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 31 Oct 2007 - 22:35:12 MET

Dnia Wed, 31 Oct 2007 07:06:46 +0100, miram napisał(a):

> Michal Kawecki pisze:
[...]
> Gdzieś w sieci napisano, że jest switch w boot.ini który wyłącza
> wyświetlanie menu startowego (/NOGUIBOOT,

ZTCP to tu nie chodzi o menu startowe, tylko o zabronienie ładowania
graficznego logo Windows na starcie, wraz z paskiem postępu ładowania
systemu.

A w ogóle to jaką masz teraz zawartość Boot.ini? Pytam, bo wciąż wracam
do idei czarnej czcionki... zobacz tutaj: Colorful Windows Boot Menu
http://blog.codexpress.cn/uncategorized/colorful-windows-boot-menu/ .

Podepnij na próbę inny monitor.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]